0

ΠΕΙΡΑΙΑ

Συνέντευξη από τον Παναγιώτη Γιαλό



Γιώργος Ασπρογέρακας ένας γκολκίπερ που δεν του επέτρεψαν να κάνει μια
μεγάλη καριέρα στον Ολυμπιακό 1986-1989

Ο Γιώργος Ασπρογέρακας ήταν γεννημένος για να φτάσει πολύ ψηλά σαν
τερματοφύλακας αγαπούσε αυτή την θέση είχε τέλεια σωματοδομή ψηλός
αληθινός αθλητής. 

Για διάφορους λόγους δεν τα κατάφερε τα όνειρα του να γίνουν πραγματικότητα. 

Όλες τις λεπτομέρειες θα μας τις αναλύσει ο ίδιος σε μια χειμαρρώδη συνέντευξη που θα ακολουθήσει, για να δείτε πως μπορεί να χαθεί ένας αθλητής από κακούς χειρισμούς διαφόρων παραγόντων.

Γιώργο Ασπρογερακα σήμερα βρήκα την ευκαιρία να σε επισκευθω εδώ στο
καταπληκτικο χωριό το Νεοχώρι Αχελωου αφού κάνω τις διακοπές μου εδώ
κοντά  στο Μεσολόγγι. 

Θα σου δώσω αμέσως το λόγο γιατί όπως μου ειπες δεν σου έχει ξανά  δοθεί τέτοια ευκαιρία να δώσεις συνέντευξη για την απίστευτη περιπέτεια που είχες όταν φόρεσες την φανέλα του Ολυμπιακού.

Έτσι ακριβώς είναι πρώτη φορά που θα μιλήσω για το πέρασμά μου από
τον Ολυμπιακό πώς και γιατί δεν έπαιξα σε κανένα επίσημο παιχνίδι στον
Ολυμπιακό, έπαιζα 10 παιχνίδια φιλικά το χρόνο  τερματοφύλακες ήταν
τον πρώτο χρόνο Χρήστος Αρβανίτης ο Σκούνας κι εγώ. Τον δεύτερο χρόνο
1987 με τον Παναγούλια προπονητή ο Σκούνας ο Πολωνός Καζιμιέρσκι εγώ
κι ο Γιάννης Παπαμιχαήλ.

Γιά πέσμου τώρα είσαι στην τριάδα των βασικών γκολκίπερ του
Ολυμπιακού και δεν καταφέρνεις να παίξεις σε κανένα παιχνίδι επίσημο
τι έγινε στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Λεβαδειακό ενώ σε είχε
προετοιμάσει ο Παναγούλιας για να παίξεις βασικός τελικά έμεινες
εκτός.

Ναι μπράβο ωραία ερώτηση, ήταν τραυματίας ο Καζιμιέρσκι ο
Παπαμιχαήλ δεν ήταν σε καλή κατάσταση είχε κάνει και ένα πειθαρχικό
παράπτωμα και θα έπαιζα εγώ με είχε προετοιμάσει από την πέμπτη ήμουνα
ο πιο μικρός 18 χρ.Την παρασκευή στην προπόνηση έρχεται ο κ.
Τσαχειλιδης γενικός αργηγός τότε και ενημερώνει τον κ.Παναγούλια να
μην με υπολογίζει την Κυριακή, και θα πήγαινε ο Ολυμπιακός στην
Λιβαδειά με ένα τερματοφύλακα τον Γιάννη Παπαμιχαήλ, μείνανε όλοι
άφωνοι.


Γιατί τι ακριβώς συνέβει και έγιναν όλα αυτά τα περίεργα αυτά
είναι γεγονότα δεν είναι λεπτομέρειες.

Λοιπόν μάθαμε το εξής εγώ δεν το ήξερα ούτε ο κ. Παναγούλιας δεν
είχα δικαίωμα να παίξω διότι το δελτίο δεν το είχε καταθέσει στην ΕΠΟ
ο Ολυμπιακός εγώ πληρωνόμουνα κανονικά το μισθό μου σαν
ημιεπαγγελματίας 25.000 δραχ το χρόνο και 25.000 δραχ το ενοίκιο μου
σύνολο 50.000 δραχ.και στην θέση μου ήχαν δηλώσει τον Μανώλη
Παπαδόπουλο που δεν έπαιξε ποτέ. 

Σαν ημιεπαγγελματίες 4 είχαμε δικαίωμα να δηλωθούν οι άλλοι τρείς ήταν ο Χάβος ο Βούζας και ο Καπουράνης. 

Απο εκεί και πέρα αρχίζει ένας Γολγοθάς για μένα το 1987
με την είσοδο στην προεδρία  του Ολυμπιακού Γιώργου Κοσκωτά. 

Στο κουμάντο των μεταγραφών ήταν ο Γιάννης Γούναρης άρχισε ένα μπαράζ
μεταγραφών τον Δεκέβρη του 1987 ήρθε τερματοφύλακας ο Γιώργος Πλίτσης
έδιωξαν τον Καζιμιέρσκι. 

Ο Γιώργος ήταν καλός τερματοφύλακας στη Λάρισα είχε όνομα όμως εκείνο το διάστημα ήταν στρατιώτης και ήταν απροπόνητος, κάτω από την πίεση του Ολυμπιακού αναγκάσθηκε να παίξει εγώ δεν είχα δικαίωμα να παίξω ακόμα γιατί τα δελτία αργούσαν να πάνε στην ΕΠΟ. 

Έτσι λοιπόν ο Ολυμπιακός πήγε να παίξει στις Σέρρες με τον
ΠΑΟΚ (ήταν τιμωρημένος) με τερματοφύλακα απροπόνητο και το αποτέλεσμα
είναι γνωστό υπάρχει και το βιντεάκι  6-1 μια συντριβή η μοναδική από
τον ΠΑΟΚ σε όλη την ιστορία του Ολυμπιακού.

Εγώ την επόμενη βδομάδα ζήτησα μια βδομάδα άδεια να πάω στην πατρίδα μου στο Νεοχώρι Μεσολογγίου  είχε "φύγει" ο πατέρας μου 28 Δεκεμβρίου και όταν γύρισα το πάρτι των μεταγραφών ήταν σε εξέλιξη ο Γιάννης Γούναρης έφερε από
την Ξάνθη Γ Εθνικής κατηγορίας τον Ηλία Ταληκριαδη. 

Εμένα μου πρότειναν να παίζω στην Κ20 για να πάρω παιχνίδια, πράγματι παίζω
πολλά παιχνίδια με την Κ20 και το 1988 πήραμε το πρωτάθλημα με τους
μικρούς. 

Βασικός στην πρώτη ομάδα παίζει ο Ταληκριάδης από τον
Σεπτέμβριο του 1988 μέχρι τέλους της σεζόν 1989 σε όλα τα παιχνίδια.

Πρωτάθλημα με την πρώτη ομάδα πήραμε το 1987 με τον Παναγούλια χωρίς
να έχω εγώ συμμετοχή σε επίσημο παιχνίδι για τον γνωστό λόγω που
προαναφέραμε.


Το 1989 φεύγει από τον Ολυμπιακό και που πάει ο Γιώργος Ασπρογερακας;

Ήταν να πάω στην Κόρινθο που ήταν προπονητής ο Παπαποστόλου με
ήθελε πολύ γιατί είχε περάσει ένα διάστημα από τον Ολυμπιακό, αλλά
λόγω που η Κόρινθος είχε καλές σχέσεις με τον Παναθηναϊκό δεν με
έδωσαν. 

Στο Λεβαδειακό πάλι δεν είχε καλές σχέσεις ο Πρόεδρος με τον
Σκλαπάνη και με δώσανε στον Εθνικό Αστέρα Γ Εθνικής εγώ δεν ήθελα να
πάω και έπαιξα εκεί δυο χρόνια. 

Περίμενα πάντα να επιστρέψω στον Ολυμπιακό κάτι που δεν έγινε ποτέ. 

Μετά τα δύο χρόνια 1991 γύρισα στην πατρίδα μου το Μεσολόγγι Γ Εθνική για ένα χρόνο. 

Μετά  κατεβαίνω στην Ελευσίνα δυο χρόνια και πήραμε δυο πρωταθλήματα από την Γ στη Β Εθνική την πρώτη χρονιά και το χάσαμε στα χαρτιά γιατί βρήκαν το δελτίο του Κούπερ Παντελή αθεώρητο, και την δεύτερη χρονιά ξανά πήραμε το
πρωτάθλημα ανεβήκαμε στη Β Εθνική με προπονητή τον Γιάννη
Γκαϊτατζή.

Μετά συνέχισα στον Ατρόμητο Αθηνών Γ Εθνική παίζαμε ντέρμπι
με το Αιγάλεω γινόταν χαμός.

Είχα συμβόλαιο με τον Ατρόμητο δύο χρόνια και στον επόμενο χρόνο
γύρισε ο Παναγούλιας από την Αμερική είχε αναλάβει προπονητής στόν
Ηρακλή Θεσσαλονίκης με είχε σε εκτίμηση και με ζήτησε. 

Τελικά δεν έγινε η μεταγραφή μου διότι προέκυψε ένα πρόβλημα του Ηρακλή με τον Παναγούλια και παραιτήθηκε έτσι όλες οι επικείμενες μεταγραφές μου σε
ομάδες Α Εθνικής κάτι συνέβαινε και χάλαγαν. 

Είμαι πλέον στα 25 μου χρόνια παράλληλα σπούδαζα στο πανεπιστήμιο πήρα το πτυχίο του καθηγητή φυσικής αγωγής πάω ένα χρόνο στο Κερατσίνι ομάδα Γ Εθνικής και  το 2000 πάω στην Κέρκυρα Γ Εθνικη και παίρνουμε το πρωτάθλημα με πρόεδρο τον Καλογιάννη.

Το 2001 γυρίζω στο Μεσολόγγι Δ Εθνική σώθηκε η ομάδα
ήμουνα και αρχηγός τότε και 31 χρ. σταμάτησα θα μπορούσα να έπαιζα
μέχρι τα 40 μου.


Πάμε τώρα στο σύνδεσμο Βετεράνων του Ολυμπιακού από πότε είσαι
ενεργό μέλος και σαν τερματοφύλακας;


Από το 2003  παίζω ανελλιπώς εκεί βρήκα το "λιμανι μου" και έχω
κερδίσει τον σεβασμό και την εκτιμηση ολων των Βετεράνων και του
συμβουλείου. Δεν έχω βάλει ποτέ υποψηφιότητα για το συμβούλιο αλλά
είχα εκλεγεί προεδρος στην εξελεκτικη επιτροπή στους ερασιτέχνες για
μια διετία.


Για πες μου τώρα οι παίκτες που συμμετέχουν είναι ευχαριστημένοι
ο κοσμος στην επαρχια σας αποθεωνει πως το βλεπετε εσεις αυτο το θεμα σας λειπει κατι θέλετε να γίνει κάτι άλλο γιατί εμείς σαν φίλαθλοι
θέλουμε να βλέπουμε ονόματα μεγάλα που έχουν φορέσει την φανέλα της πρώτης ομάδας που έχουν αφήσει εποχη ιστορία στον Ολυμπιακό, ακούω πολλές φορές φιλάθλους παλιά που ερχομουνα στα παιχνίδια σας τώρα δεν έρχομαι μετά την ισοβια αποβολη που έχω απο το συμβούλιο του συνδέσμου των Βετερανων του Ολυμπιακου, μα ποιός είναι αυτός με το τάδε Νο δεν έχει παίξει ποτέ στη Α ομάδα;

Εγώ θα απαντήσω για το άτομο μου βρίσκομαι κάπου στη μέση δεν έχω
επίσημο παιχνιδι αλλά έχω παίξει 25 παιχνίδια φιλικά με ξέρει ο κόσμος
και με αγαπάει. 

Όταν κάναμε προπόνηση στο Ρέντη την εποχή 1987-89 είχα
την τύχη να έρχονταν 5.000 κόσμο και μας χειροκροτούσε. 

Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος οτι τα μεγάλα ονόματα έχουν περισότερες υποχρεώσεις και δεν μπορούν να έρχονται σε όλα τα παιχνίδια. 

Οπότε όλοι χρειάζονται γιατί τα παιδιά αυτά που δεν είναι πολύ γνωστά αφήνουν
σοβαρές υποχρεώσεις για να είναι κοντά στον θρύλο. π.χ Ξεκινάει το
παιχνίδι ο δάσκαλος Παναγιώτης Κελεσίδης παίζει όσο μπορεί και μετά
έρχεται από τον πάγκο ο κάθε Ασπρογέρακας και τον αλλάζει αυτή είναι η
ιεραρχία μας

Η άποψη μου είναι όταν έχει φορέσει ένας παίκτης την φανέλα του
Ολυμπιακό φιλικό είτε επίσημο έχει το δικαίωμα να είναι μέλος του
συνδέσμου των Βετεράνων του Ολυμπιακού. 

Συνήθως τα μεγάλα ονόματα Χατζίδης Γκόγκιτς, Γιαννακόπουλος Προτάσοφ, Μίχος, Λουτσιάνο,Τσαλουχίδης, Ιωαννίδης, Σαββίδης, Γεωργάτος έρχονται Χριστούγεννα Πάσχα στα μεγάλα παιχνίδια. 

Είναι μερικά ονόματα μεγάλα θα πω όπως οι σκόρερ της ομάδος Βαγγέλης Καλογερόπουλος Γιώργος Βαίτσης, Δημήτρης Καλύκας Νίκος Βαμβακούλας και το τρεχαντήρι μας Αντρέας Μπονόβας έρχονται ανελλιπώς. 

Το τελευταίο παιχνίδι ήταν στη Λήμνο στα εγκαίνια
του γηπέδου μέσα από το ίδρυμα Μπούμπουρα εφοπλιστής του νησιού και
τον ευχαριστούμε  ιδιαίτερα για την φιλοξενία όπως και την κ. Μάγδα
Τσέκου .

Είχαμε και ένα σοβαρό τραυματισμό του Γιάννη Λάλα στη Λήμνο
έκανε χειρουργείο όλα πήγαν καλά τον στήριξε το συμβούλιο του
συνδέσμου και ο κ. Μπούμπουρας,και τον ευχαριστούμε.


Τι άλλο θα ήθελες να δηλώσεις άλλο κατ,αρχήν έχεις ξανά δώσει
συνέντευξη στο διαδίκτυο;

Όχι σε αυτό το κομμάτι γίνεται πρώτη φορά , έχω δώσει μια
συνέντευξη στον αείμνηστο Γιώργο Δασκαλόπουλο στο φώς και το είχε
κάνει και πρωτοσέλιδο Είχαμε αναφερθεί για τις ακαδημίες και για την συμμετοχή μου στον Ολυμπιακό τότε.

Τώρα τι κανείς εδώ στο Μεσολόγγι στο Νεοχώρι πώς κινείσαι;

Όταν σταμάτησα το 2001  ήρθα εδώ και δημιούργησα στο αθλητικό
κέντρο την ακαδημία Αχελώο από το ποτάμι που υπάρχει εδώ, και μέσα από
τη δουλειά μας εδώ καταφέραμε και βγάλαμε δυο παιδιά που έπαιξαν στην
Εθνική ομάδα τον Ταξιάρχη Φούντα και τον Μιχάλη Μπακάκη.

Τι μου λες!!! Ο Φούντας και ο Μπακάκης ξεκίνησαν από τον Αχελώο;

Ακριβως τους προώθησα στις ακαδημίες του Ολυμπιακού και μετά πήγαν
σε άλλες ομάδες σήμερα ο Μπακάκης παίζει βασικός στην ΑΕΚ. ο Φούντας
πήγε στην ΑΕΚ αλλά τώρα δεν ξέρω που παίζει.


Έχεις πολλά παιδιά στην ακαδημία πότε ξεκινάτε;

Ξεκινάμε αρχές Σεπτεμβρίου και κάνει επανέναρξη η ακαδημία. 

Πριν όμως από αυτό είχα κάνει μια διακοπή το 2011 και πήγα προπονητής στον
Βύζαντα, στη μέση της χρονιάς έφυγα και πήγα στην Παναχαϊκή βοηθός και
πρώτος προπονητής στην Κ20 και πήραμε και πρωτάθλημα, εκεί έμεινα
μέχρι το 2013 και μετά πήγα στη Λευκάδα προπονητής στον Δεληκράτη Γ
Εθνική. 

Τέλους του 2013 με κάλεσε ο Πέτρος Καραβίτης για προπονητή
στην ομάδα του το Χαϊδάρι Γ Εθνική πήραμε και πρωτάθλημα, μέχρι το
2015. 

Το 2016 ξανά πάω στον Βύζαντα προπονητής. 

Φέτος προέκυψε ένα πρόβλημα υγείας με τη μητέρα μου και αναγκάστηκα να γυρίσω στο Νεοχώρι και βρήκα ευκαιρία να ενεργοποίησω πάλι την ακαδημία Αχελώο, με 25 από τα μεγάλα παιδιά 15 μέχρι 21 χρ. Και περιμένουμε να ξεκινήσουμε 40 παιδιά από 5 χρ. μέχρι 12 χρ.


Μια χαρά σε βρίσκω καλη επιτυχία στην ακαδημία  Αχελώο και σε
ευχαριστώ παρα πολύ για την φιλοξενία εδώ στο υπέροχο καταπράσινο
Νεοχώρι.


Κι εγώ σ,ευχαριστώ για την συνέντευξη.











Δημοσίευση σχολίου

ΗΠΕΙΡΟΣ


 
Top